سلام کنج خلوتم..جایی که هر اتفاقی بیفته اینجا میام و مینویسم تا هیچوقت یادم نرهکلی اتفاقات بعد از اخرین نوشته ام افتاده..خیلی اتفاقایی که حتی باورشهم سخته.. تلخ و شیرین..اما بیشترش تلخ از بهمن سال پیش بعد از انتخابات مجلس ویروسی به اسم کرونا پخش ش ::(( کمی حرف...))::...ما را در سایت ::(( کمی حرف...)):: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 21:42